meedoen als gastgezin

Tijdens een uitwisseling logeren de gasten uit Kfar Saba in gastgezinnen. En als de uitwisseling in Israƫl is, logeren Delftse gasten bij gastgezinnen in Kfar Saba. Het bijzondere hieraan is het persoonlijke contact tussen gasten en gastgezin. De gasten maken het Nederlandse (Delftse) dagelijks leven van dichtbij mee, maar ook het gastgezin krijgt veel mee van de cultuur van hun gasten. Voor het gastgezin is het een unieke kans om de buitenlandse gasten (cultuur) van dichtbij mee te maken. Er zijn al heel wat warme vriendschappen ontstaan in de loop der jaren.

een gastenkamer

De eerstvolgende culturele uitwisseling, waarbij Delft inwoners van Kfar Saba zal ontvangen, zal in 2015 plaatsvinden. Deze heeft het thema 'Zorg en Welzijn'. Er wordt gedacht aan de volgende bezoeken:
  • Pieter van Foreest
  • Biesland Hoeve
  • Hospice
  • Humanitas
  • Alzheimerstichting
  • Natuurwacht
  • Vredespaleis Den Haag
  • rondleiding in Rotterdam met o.a. bezoek aan de Markthal.

Wilt u meer weten over de ins en outs van het zijn van gastgezin, of wilt u zich aanmelden, dan kunt u een e-mail sturen met uw gegevens. Onze voorzitter neemt daarna met plezier contact met u op voor een persoonlijk gesprek.
.

Als bovenstaande link voor u niet werkt, kunt u het e-mailadres overnemen van het 'visitekaartje' op de pagina contact.